Regulamin serwisu internetowego

DEFINICJE

Serwis – Prowadzony przez Administratora w języku polskim serwis dostępny pod adresem mediacamp.com.pl zwany dalej Media Camp.

Użytkownik – Pełnoletnia osoba fizyczna, która zaakceptowała niniejszy regulamin.

Administrator – Media Camp sp. z o.o. ul. Chmielna 2/31, 00-020 Warszawa, NIP 525 287 69 70

Regulamin – Niniejszy Regulamin Serwisu Media Camp udostępniany przez Administratora.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa zasady korzystania z Serwisu, prawa i obowiązki Użytkowników oraz Administratora.
  2. Wszelkie prawa do Serwisu wraz z jego zawartością przysługują Administratorowi.
  3. Administrator zapewnia informację techniczną w ramach Serwisu.

ZASADY DZIAŁANIA SERWISU

  1. Odwiedzanie Serwisu jest nieodpłatne.
  2. Niedopuszczalne jest korzystanie przez Użytkowników z Serwisu w sposób sprzeczny z prawem, postanowieniami Regulaminu, zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami. Działanie takie uzasadnia natychmiastowe zaprzestanie świadczenia usług dla danego Użytkownika.
  3. Administrator zastrzega sobie prawo ograniczenia dostępu do wybranych usług oferowanych za pośrednictwem Serwisu dla określonych grup Użytkowników, w szczególności dla osób poniżej 18 roku życia, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  4. Administrator zastrzega sobie prawo do czasowego wyłączenia Serwisu w celu jego zmiany, dodawania usług lub przeprowadzania konserwacji.

PRZETWARZANIE I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Korzystanie z serwisu Media Camp jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Administratora danych osobowych Użytkownika. Dane osobowe Użytkownika podlegają ochronie prawnej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Zasady przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia Użytkownika określone zostały w dokumencie „Polityka Prywatności” dostępnym na stronie mediacamp.com.pl.
  3. Korzystanie z serwisu Media Camp jest jednoznaczne z wyrażeniem przez Użytkownika zgody na komunikację marketingową, w tym przesyłanie przez Media Camp sp. z o. o. za pomocą usług telekomunikacyjnych informacji handlowej w rozumieniu przepisu art. 2 pkt 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002r. Nr 144, poz. 1204).

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin jest udostępniony w Serwisie w sposób umożliwiający pozyskiwanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.
  2. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu bez podania przyczyn i bez uprzedzenia. Zmiany wchodzą w życie wraz z umieszczeniem zmodyfikowanego tekstu Regulaminu w Serwisie.
  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie znajdują w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz ustawy o ochronie danych osobowych.