Polityka prywatności

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejsza Polityka Ochrony Prywatności określa zasady przetwarzania i zabezpieczania danych osobowych przekazanych przez użytkowników serwisów internetowych MEDIA CAMP w związku z wypełnieniem wymogów wynikających z przepisów prawa.

2. MEDIA CAMP przetwarza dane osobowe w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

3. Przed rozpoczęciem korzystania z serwisów MEDIA CAMP lub przed zarejestrowaniem konta, Użytkownik powinien zapoznać się z treścią Polityki Prywatności.

II. DEFINICJE

W niniejszej Polityce wyrażenia pisane wielką literą oznaczają co następuje:

  •  Polityka – niniejsza Polityka Prywatności
  •  MEDIA CAMP – Media Camp sp.  z o. o.  z siedzibą w Warszawie, przy ul. Chmielnej 2 / 31 00-020  WARSZAWA, KRS 0000919838, REGON 389978945, Numer NIP:525-287-69-70
  •  Użytkownik – osoba fizyczna, której dane osobowe przetwarza MEDIA CAMP w związku z korzystaniem z serwisów internetowych MEDIA CAMP
  •  RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE 
  •  Serwis – strony internetowe MEDIA CAMP udostępnione Użytkownikom w szczególności:

– strona internetowa: www.mediacamp.com.pl

– strona internetowa: www.recaudio.pl

  •  Plik cookie – plik cookie to mały plik z literami i cyframi pobranymi na komputer

Użytkownika podczas uzyskiwania dostępu do niektórych stron internetowych; pliki cookie działają jak wirtualne klucze do drzwi – odblokowują pamięć komputera i umożliwiają stronie internetowej rozpoznawanie Użytkowników powracających do witryny poprzez otwarcie drzwi do różnych treści lub usług; podobnie jak klucz, sam plik cookie nie zawiera informacji, ale gdy jest analizowany przez konkretną przeglądarkę może pomóc stronie internetowej poprawić świadczoną usługę 

III. GROMADZENIE I PRZETWARZANIE DANYCH PRZEZ MEDIA CAMP 

4. Administratorem danych osobowych udostępnionych przez Użytkownika podczas korzystania z Serwisów jest MEDIA CAMP sp. z o.o.. 

5. W wyniku korzystania z Serwisów, MEDIA CAMP może przetwarzać w szczególności następujące dane osobowe: imię i nazwisko, adres mailowy, wiek, płeć, lokalizację. 

6. MEDIA CAMP zapewnia swoim Użytkownikom możliwość korzystania ze swoich Serwisów w sposób anonimowy, jednak w celu uzyskania pełnego dostępu do treści i usług oferowanych za pośrednictwem Serwisów wskazane jest dokonanie rejestracji poprzez wypełnienie formularza kontaktowego. Podanie danych przez Użytkownika jest dobrowolne, przy czym podanie niektórych danych jest niezbędne dla skorzystania z niektórych funkcjonalności Serwisów tj. np. otrzymywania newslettera, otrzymanie wyceny usług, otrzymanie odpowiedzi na zapytanie kierowane droga elektroniczną 

7. Użytkownik może wybrać następujące sposoby rejestracji: 

⎯ rejestrację e-mailem; 

8. Zakres danych osobowych koniecznych do przekazania przy rejestracji konta zależy od wybranego sposobu logowania i jest podany przy wyborze sposobu rejestracji.

 9. W przypadku logowania się do konta MEDIA CAMP za pośrednictwem innej platformy – weryfikującej i uwierzytelniającej Użytkownika – MEDIA CAMP otrzymuje dane osobowe Użytkownika od podmiotów udostępniających taką usługę. Są to następujące dane:

 adres e-mail, płeć, identyfikator użytkownika, wiek, login generowany automatycznie. 

10. Po rejestracji i po zalogowaniu na swoje konto, Użytkownik w zakładce „Moje dane” może podać dodatkowe dane osobowe, które mogą ułatwić korzystanie z usług. 

11. Informacje o Użytkowniku MEDIA CAMP może otrzymywać od operatorów płatności, za pomocą, których Użytkownik dokonuje płatności online za usługi kupione od MEDIA CAMP (informacja o statusie płatności za usługę). 

IV. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH 

12. MEDIA CAMP przetwarza dane osobowe Użytkowników Serwisów w następujących celach:

  1. świadczenia usług MEDIA CAMP przetwarza dane osobowe w celu dostarczania treści oraz usług Użytkownikom, w tym informowania o dostępnych treściach i usługach w Serwisach. Podstawa prawna przetwarzania to art. 6 ust. 1 lit. b RODO (akceptacja regulaminu Serwisów). 
  2. działania marketingowego i polepszania usług. MEDIA CAMP przetwarza dane osobowe w celu prowadzenia pomiaru i ulepszania treści oraz usług w tym dopasowywanie treści do zainteresowań Użytkowników. 

Podstawa prawna przetwarzania to art. 6 ust. 1 lit. f RODO (realizacja prawnie uzasadnionego interesu MEDIA CAMP tj. ulepszanie swoich usług, zapewnienie ich najlepszej jakości oraz dopasowywania informacji marketingowej do zainteresowań Użytkowników).

  1. wysyłanie newslettera – MEDIA CAMP wysyła bezpłatny newsletter i inne wiadomości z informacjami dotyczącymi MEDIA CAMP.

Podstawa prawna przetwarzania to art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda Użytkownika na otrzymywanie korespondencji od MEDIA CAMP). 

  1. realizacja obowiązków prawnych MEDIA CAMP MEDIA CAMP przetwarza dane, jeśli jest to konieczne dla zrealizowania obowiązków wynikających z przepisów prawa. 

Podstawa prawna przetwarzania to art. 6 ust. 1 lit. c RODO (realizacja obowiązków prawnych MEDIA CAMP).

  1. zapewnienie bezpieczeństwa i funkcjonalności Serwisów MEDIA CAMP przetwarza dane osobowe, jeśli jest to konieczne dla zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania informacji w MEDIA CAMP oraz zarządzania systemami teleinformatycznymi. 

Podstawa prawna przetwarzania to art. 6 ust. 1 lit. f RODO (realizacja prawnie uzasadnionego interesu MEDIA CAMP tj. zapewnienie działania Serwisów oraz wysokiej jakości usług). 

  1. obsługa zapytań Użytkowników i innych osób korzystających z Serwisów MEDIA CAMP przetwarza dane osobowe w celu rozpatrywania skarg i reklamacji Użytkowników związanych z działalnością Serwisów, kontaktowania się z Użytkownikiem lub osobą trzecią korzystającą z Serwisów oraz w celu podjęcia stosownych działań wyjaśniających lub naprawczych.

 Podstawa prawna przetwarzania to, zależnie od rodzaju zapytania, art. 6 ust. 1 lit. c RODO (np. w przypadku wykonywania praw z rękojmi), art. 6 ust. 1 lit. b RODO (np. w przypadku rozpatrywania reklamacji w związku z zawartą umową na usługę) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (realizacja prawnie uzasadnionego interesu MEDIA CAMP tj. zapewnienie działania Serwisów oraz wysokiej jakości usług). 

  1. dochodzenie lub ochrona przed ewentualnymi roszczeniami W przypadku ewentualnych roszczeń względem Użytkowników lub konieczności ochrony przed roszczeniami, MEDIA CAMP może przetwarzać dane Użytkowników uzyskane za pośrednictwem Serwisów. 

Podstawa prawna przetwarzania to art. 6 ust. 1 lit. f RODO (realizacja prawnie uzasadnionego interesu MEDIA CAMP tj. ochrona przed roszczeniami lub dochodzenie roszczeń). 

V. UDOSTĘPNIANIE DANYCH 

13. Strony trzecie (Partnerzy MEDIA CAMP, których lista dostępna jest pod linkiem „Ustawienia cookies” w stopce przeglądanej strony) mogą mieć dostęp do stron internetowych MEDIA CAMP w celu zamieszczania na nich własnych kodów, które pozwalają na analizę Twojej aktywności w Internecie, w celu wyświetlania reklam dopasowanych do zainteresowań Użytkownika i jego/jej preferencji, dzięki zautomatyzowanemu porównaniu zainteresowań i preferencji z modelowymi zainteresowaniami i preferencjami użytkowników Internetu (profilowanie). 

W tym zakresie Partnerzy MEDIA CAMP są administratorami danych osobowych Użytkownika niezależnymi od MEDIA CAMP i stosuje się do wykonywanego przez nich przetwarzania danych osobowych zasady i obowiązki odpowiadające tym, które zostały opisane w niniejszej Polityce w stosunku do MEDIA CAMP. 

14. MEDIA CAMP może udostępniać dane osobowe Użytkowników na żądanie organów publicznych lub innych podmiotów uprawnionych do takiego dostępu na podstawie przepisów prawa, w szczególności kiedy jest to niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa naszych systemów lub praw innych Użytkowników, a także na żądanie Użytkowników lub kiedy jest to niezbędne do wykonania usług oferowanych przez MEDIA CAMP. 

15. Dostęp do danych Użytkownika mogą uzyskiwać podmioty, z których usług korzysta MEDIA CAMP w celu dostarczania usług Użytkownikom (np. podmioty zapewniające hosting Serwisów, Content Delivery Network – sieci dostarczania treści, operatorzy płatności w przypadku korzystania z płatnych Serwisów, domy mediowe, które mogą uzyskiwać dostęp do zagregowanych danych zbieranych za pomocą plików cookie w celu planowania strategii marketingowej). W takich przypadkach MEDIA CAMP zawarła z tymi podmiotami stosowne umowy, których przedmiotem jest zabezpieczenie danych Użytkowników przed dostępem osób nieuprawnionych.

 16. MEDIA CAMP może udostępniać dane osobowe Użytkowników spółkom powiązanym kapitałowo z MEDIA CAMP w celu zapewnienia świadczenia usług za pośrednictwem Serwisów (np. w celu zapewnienia bezpieczeństwa informatycznego lub obsługi konsumenta). 

17. W związku z koniecznością zapobiegania wywoływania niektórych funkcji w serwisach MEDIA CAMP przez roboty internetowym, MEDIA CAMP może stosować odpowiednie mechanizmy zabezpieczające czy zachowania Użytkowników nie noszą znamion zachowań robotów. Z tego względu MEDIA CAMP może ujawnić niektóre dane Użytkownika innym podmiotom, które zaangażowane są w proces zabezpieczania serwisów. 

18. Część naszych usługodawców może przechowywać dane Użytkowników poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W takich przypadkach dane Użytkowników mogą być przechowywane w krajach, które zapewniają adekwatny poziom ochrony danych osobowych, lub w krajach, które takiego poziomu nie zapewniają. W tym drugim przypadku MEDIA CAMP zabezpiecza dane Użytkowników poprzez zawarcie z usługodawcami MEDIA CAMP umów zawierających tzw. Standardowe Klauzule Umowne zaakceptowane przez Komisję Europejską, które dają gwarancję adekwatnego zabezpieczenia danych Użytkowników w krajach trzecich, lub korzysta z innych podstaw transferu danych osobowych. Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do swoich danych przechowywanych poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego wykonując przysługujące im prawo dostępu opisane w pkt. VI poniżej. 

19. MEDIA CAMP może ujawniać anonimowe zestawienia zbiorcze oraz zestawienia statystyczne dotyczące np. liczby osób odwiedzających Serwis. Dane te jednak nie pozwalają na identyfikację poszczególnych Użytkowników i nie stanowią danych osobowych. 

VI. UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA 

20. Użytkownikowi przysługują następujące uprawnienia w stosunku do jego danych osobowych przetwarzanych przez MEDIA CAMP w ramach Serwisów:

  1. prawo dostępu do danych osobowych Na wniosek Użytkownika MEDIA CAMP potwierdzi, jakie dane osobowe Użytkownika przetwarza oraz dostarczy mu kopię tych danych. W każdym razie zarejestrowany Użytkownik ma dostęp do danych osobowych jakie przekazał MEDIA CAMP poprzez konto Użytkownika w Serwisach.
  2. prawo do sprostowania danych osobowych W przypadku, w którym dane osobowe Użytkownika są nieprawidłowe lub niekompletne, Użytkownik może żądać od MEDIA CAMP ich sprostowania lub uzupełnienia. W każdym razie zarejestrowany Użytkownik ma możliwość poprawiania swoich danych osobowych poprzez konto Użytkownika w Serwisach.
  3. prawo do wycofania zgody W zakresie, w jakim dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, Użytkownik ma prawo jej wycofania w dowolnym momencie. 
  4. prawo do usunięcia danych osobowych W pewnych sytuacjach Użytkownik może domagać się od MEDIA CAMP usunięcia danych osobowych przetwarzanych przez MEDIA CAMP (np. kiedy dane są już zbędne do świadczenia usług przez MEDIA CAMP). 
  5. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych Użytkownik może żądać od MEDIA CAMP czasowego wstrzymania przetwarzania jego danych (np. nieprzesyłania informacji marketingowych na podany adres email) w określonych sytuacjach. Użytkownik może przykładowo zażądać ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, kiedy wyraża sprzeciw wobec przetwarzania lub kiedy kwestionuje poprawność danych. Pomimo ograniczenia przetwarzania MEDIA CAMP nadal będzie uprawniona do przechowywania danych osobowych. 
  6. prawo żądania przeniesienia danych osobowych W określonych sytuacjach (np. w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody) Użytkownik ma również prawo do otrzymania danych osobowych przetwarzanych przez MEDIA CAMP w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, aby przekazać te dane innemu administratorowi. 
  7. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Użytkownik może wnieść sprzeciw względem przetwarzania jego danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych (ze względu na swoją szczególną sytuację) lub wobec przetwarzania danych dla celów marketingu bezpośredniego.

 21. Użytkownik może złożyć wniosek droga elektroniczną poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie w zakładce https://mediacamp.com.pl/kontakt/

23. Użytkownik może złożyć wniosek droga elektroniczną poprzez pocztę elektroniczną na adres: kontakt@mediacamp.com.pl 

24. Użytkownik może odłączyć subskrypcję newslettera za pomocą przycisku w mailu prowadzącego do strony zatwierdzającej anulowanie subskrypcji.

25. Każdy otrzymany wniosek zostanie rozpatrzony w terminie przewidzianym w odpowiednich przepisach. Należy jednak pamiętać, mogą zajść okoliczności, w których nie będziemy mogli zrealizować wniosku.

 26. Jeśli wystąpią okoliczności, w których nie będziemy mogli zrealizować wniosku, poinformujemy o tym Użytkownika w odpowiedzi na wniosek. Możemy poprosić o podanie informacji niezbędnych do potwierdzenia tożsamości Użytkownika przed udzieleniem odpowiedzi na wniosek lub żądanie Użytkownika. 

27. W przypadku uznania, że doszło do naruszenia przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, Użytkownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

VII. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

28. MEDIA CAMP przechowuje dane osobowe Użytkowników jedynie przez czas, jaki jest niezbędny dla zrealizowania celów, dla których dane zostały zebrane. Po tym czasie dane są usuwane lub zanonimizowane w taki sposób, iż nie jest możliwe ustalenie tożsamości Użytkownika. 

29. Dane osobowe mogą być przechowywane dłużej, jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów prawa lub jest to konieczne dla obrony lub dochodzenia przez MEDIA CAMP roszczeń w stosunku do Użytkowników. 

30. Dane przetwarzane na podstawie zgody będą przetwarzane do czasu jej wycofania. 

VIII. PRZETWARZANIE DANYCH DZIECI 

31. Usługi MEDIA CAMP oferowane w ramach Serwisów skierowane są do osób które ukończyły 18 lat. W związku z tym MEDIA CAMP nie przetwarza świadomie danych osobowych dzieci. 

IX. PLIKI COOKIES

 32. Serwisy MEDIA CAMP stosują Pliki cookie, które zawierają: 

⎯ nazwę serwera, z którego Plik cookie został wysłany;

 ⎯ okres istnienia Pliku cookie;

 ⎯ wartość Pliku cookie (zwykle losowo wygenerowana unikatowa liczba). 

33. Serwis, który wysłał Plik cookie, używa tego numeru do rozpoznawania Użytkownika po powrocie do witryny lub przeglądania ze strony na stronę. Tylko Serwis, który wysłał Plik cookie, może odczytać, a zatem użyć tego Pliku cookie. 

34. MEDIA CAMP używa Plików cookie, w następujących celach: ⎯ pomoc dla Użytkowników dla skutecznego poruszania się po Serwisach; ⎯ wykonywania różnych funkcji, w tym analizę ruchu w Serwisach MEDIA CAMP; ⎯ rozpoznawania Użytkownika przy następnym logowaniu i oferowania treści dostosowanych do preferencji i zainteresowań Użytkownika.

 35. Niektóre Pliki cookie mogą zbierać dane osobowe, w tym informacje ujawniane przez Użytkownika, takie jak nazwa użytkownika, lub gdy Pliki cookie śledzą Użytkownika w celu dostarczania bardziej trafnych treści reklamowych. 

36. W Serwisach MEDIA CAMP Pliki cookie zamieszczają: 

  1. MEDIA CAMP może umieszczać Pliki cookie na urządzeniu Użytkownika w różnych celach: aby ułatwić poruszanie się po Serwisach, administrować i udostępniać Serwisy oraz dostarczać lepsze i bardziej spersonalizowane treści w Serwisach. Pliki cookie, które są umieszczane, umożliwiają na przykład: 

⎯ dostosowanie formatu wyświetlania treści i Serwisów MEDIA CAMP do urządzenia, z którego korzysta Użytkownik, 

⎯ rozpoznawanie urządzenia Użytkownika, aby zapamiętać preferencje i ustawienia Użytkownika Serwisu 

⎯ analizę ruchu na stronach internetowych MEDIA CAMP w celu tworzenia statystyk na potrzeby ulepszania oferowanych usług. W tym celu MEDIA CAMP współpracuje z Google Inc. 

– dostawcą skryptów analitycznych (“Google Analytics”) na podstawie stosownych umów zawartych między MEDIA CAMP a Google Inc. lub spółkami powiązanymi z Google Inc. 

Użytkownik może zrezygnować ze zbierania danych za pośrednictwem skryptów Google Analytics instalując w wyszukiwarce dodatek blokujący osadzanie skryptów Google Analytics dostępny tutaj: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl

  1.  Strony trzecie mogą umieszczać pliki cookie na urządzeniu Użytkownika. MEDIA CAMP nie kontroluje umieszczania i wykorzystywania Plików cookie przez firmy zewnętrzne i nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie z Plików cookie przez podmioty trzecie. Podmioty te mają własne zasady ochrony prywatności i praktyki gromadzenia danych. Aby lepiej zrozumieć dostępne opcje kontroli, Użytkownik powinien zapoznać się z polityką prywatności każdej firmy. Celem Plików cookie stron trzecich jest zapewnienie funkcji pomiaru odbiorców i udostępniania społecznościowego oraz dostosowanie treści lub reklam. ⎯ Pomiar: publiczność, ruch, technika Pliki cookie pomiaru odbiorców są wykorzystywane przez strony trzecie do uzyskiwania informacji o twoich wzorcach przeglądania, tak aby m.in.: 

(i) zrozumieć, w jaki sposób dotrzeć do strony internetowej, i odbudować swoją ścieżkę; 

(ii) policzyć liczbę odwiedzających Serwisy, w szczególności w celu ulepszenia oferowanych przez  nas treści w tym celu MEDIA CAMP 

X. RODZAJE I CZAS TRWANIA PLIKÓW COOKIE 

37. Serwisy MEDIA CAMP korzystają z kilku rodzajów Plików cookie, w tym:

  1. sesyjnych Plików cookie. Sesyjne Pliki cookie są tworzone tymczasowo w podfolderze przeglądarki podczas odwiedzania strony internetowej i są automatycznie usuwane po opuszczeniu strony internetowej. 
  2. trwałych Plików cookie W przeciwieństwie do sesyjnych Plików cookie, trwałe Pliki cookie są ponownie aktywowane po powrocie na tę samą stronę internetową i pozostają w podfolderze przeglądarki do momentu ich wygaśnięcia (zwykle po 12 miesiącach). 
  3. bezpiecznych Plików cookie: Bezpieczne Pliki cookie to rodzaj Pliku cookie, który jest przesyłany za pośrednictwem szyfrowanego połączenia HTTP. Podczas ustawiania Pliku cookie atrybut Secure instruuje przeglądarkę, że Plik cookie powinien być zwracany do aplikacji tylko za pośrednictwem połączeń szyfrowanych. 
  4. Plików cookie podmiotów trzecich Plik cookie podmiotu trzeciego to Plik cookie, który jest umieszczany na dysku twardym przez witrynę internetową z domeny innej niż ta, którą odwiedza Użytkownik (np. gdy witryna zawiera treści, takie jak reklamy, z domeny innej firmy). Pliki cookie innych podmiotów są ustawione tak, aby witryna mogła zapamiętać coś o Użytkowniku w późniejszym czasie. Te Pliki cookie są ustawiane przez podmioty trzecie i nie kontrolujemy sposobu ich ustawiania.
  5. Pliki cookie SameSite Pliki cookie SameSite pozwalają serwerom twierdzić, że Plik cookie nie powinien być wysyłany wraz z żądaniami między witrynami, co zapewnia pewną ochronę przed atakami fałszerstwa żądań między witrynami. Pliki cookie SameSite mogą nie być obsługiwane przez wszystkie przeglądarki. 

38. Użytkownik może określić sposób ustawiania Plików cookie na swoim urządzeniu, dostosowując ustawienia przeglądarki zgodnie z pkt. XI poniżej. 

39. W przypadku problemów związanych z ustawieniem blokady przyjmowania Plików cookie Użytkownik może zwrócić się z prośbą o pomoc poprzez pocztę elektroniczną wykorzystując adres e-mail: kontakt@mediacamp.com.pl lub przez formlarz dostępny na stronie mediacamp.com.pl

 XI. WYRAŻENIE ZGODY LUB SPRZECIWU NA UMIESZCZANIE PLIKÓW COOKIE 

40. Użytkownik może wyrazić zgodę lub sprzeciw co do przetwarzania Plików cookie poprzez:

 a. skorzystanie z „Ustawienia cookies” Użytkownik może zezwolić i dezaktywować Pliki. Należy pamiętać, że zablokowanie wszystkich Plików cookie może sprawić, że niektóre funkcjonalności Serwisów będą niedostępne dla Użytkownika lub mogą wpłynąć negatywnie na wydajność, efektywność lub dostosowanie Usług.

 b. Ustawienia przeglądarki Użytkownik może również autoryzować, odmówić lub wyłączyć Pliki cookie, zmieniając ustawienia przeglądarki. Jeśli Użytkownik wyłączy Plik cookie już zainstalowany w przeglądarce, ten Plik nie będzie już aktywny, ale nie zniknie z przeglądarki do końca jego żywotności. Należy pamiętać, że zablokowanie wszystkich Plików cookie może sprawić, że część Serwisów będzie niedostępna dla Użytkownika lub będzie miało negatywny wpływ na wydajność, efektywność lub dostosowanie Serwisu. Każda przeglądarka jest skonfigurowana inaczej. Należy postępować zgodnie z instrukcjami podanymi przez wydawcę przeglądarki.

 41. Jeśli Użytkownik nie odmówi lub nie wyłączy Plików cookie, korzystając z wyżej wskazanych możliwości, wyraźnie wyraża tym samym zgodę na gromadzenie, wykorzystywanie i udostępnianie danych osobowych przez MEDIA CAMP i strony trzecie wymienione powyżej, z zastrzeżeniem ich polityki prywatności. Nie ograniczając powyższego, Użytkownik wyraża wyraźną zgodę na wykorzystywanie Plików cookie oraz gromadzenie, wykorzystywanie i udostępnianie swoich danych osobowych przez MEDIA CAMP i Google (np. w związku z usługami Google, takimi jak Google Ad Manager). 

XIII. LINKI DO INNYCH STRON 

42. Niniejsza Polityka odnosi się jedynie do Serwisów, których administratorem jest MEDIA CAMP. MEDIA CAMP nie ponosi odpowiedzialności za linki umieszczone w Serwisach umożliwiające Użytkownikom bezpośrednie przejście na strony, których administratorem nie jest MEDIA CAMP. Zachęcamy do zapoznania się treścią zapisów dotyczących prywatności umieszczonych na stronach, do których prowadzą linki. 

XIV. ŚRODKI TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE ZABEZPIECZAJĄCE DANE 

43. Informacje przekazywane przez naszych Użytkowników przetwarzane i przechowywane są z zastosowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa zgodnych z wymogami stawianymi przez polskie prawo. MEDIA CAMP zabezpiecza dane Użytkowników przed nieupoważnionym dostępem, wykorzystaniem lub ujawnieniem. Dane przetwarzane są w środowisku kontrolowanym przy zachowaniu wysokich standardów ochrony. Jednocześnie zwracamy uwagę na nieudostępnianie przez Użytkowników swoich danych rejestracyjnych osobom trzecim oraz stosowanie opcji „wyloguj się” po zakończeniu korzystania z treści i usług oferowanych przez Serwisy MEDIA CAMP.

XV. ZMIANY W POLITYCE PRYWATNOŚCI 

44. MEDIA CAMP zastrzega prawo do zmian Polityki prywatności. 

XVI. KONTAKT ORAZ PRAWO WNIESIENIA SKARGI 

47. Pytania i uwagi odnośnie Polityki prywatności MEDIA CAMP należy kierować drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@mediacamp.com.pl

48. W celu wykonania uprawnień w zakresie danych osobowych należy postępować zgodnie z informacjami opisanymi w pkt. VI powyżej.